daaaa ~

hallo dee ==L ( Looser )
kau engad aku ape yeh ? sedap2 saje mahu minx minx . awek sendiri ada , minx saja lah . ada patot kah minx sama aku ? tidak tahu malu kah ? aku bersuami oke ?! ada ada saja lah ==' ==' ayoww ! tidak aku faham lah kenapa masalah kamu .. tunggu saja lah singa aku makan kamu .
bia rasa sikit . aku begini pon ade maruah lah sengal 
( yg peliknya kenapa aku cakap cm ni ??? )
dh dh . tk kisah lah aku nk cm ne pon  . aku diam2 cm ni , kau ingad aku suke ? sakit jugak hati ak ni oii . kalau dah ****** sekali pon . jangan kat aku lah . oke ? org lain ramai lagi yg boley layan kau .
jangan pernah dekat aku oke ?

ia amat lah bebal si looser .. sebab harap maklum lah . kau dengan aku sape ?
langsong tkde kene mengene ..
kali ni aku izin singa aku makan kau =D


sangat melampau yeh ! ini hanya separuh .. engad dapat ? LOOSER