saya syg dia sebagai kawan perempuan :)

maaf :) 
saya anggap awak hanya kawan sahaja . tk lebiy dari itu .
harap awak faham ye .
jangan mahu menggoda sy lagi ! ( haha )
saya mahu lupe kan semua tu ..

saya tk mahu menjadi seorang sesat :)
saya mahu berubah .
saya mahu syg seorang lelaki yep . bukan nya sama jenis dengan saya  .
ramai yg mahu less sama saya . 
saya tak mahu lagi . cukup smpai disini lah semua perkara itu .
( haha . agak geli tk ayat aku tu ? wee . bia lah . skali skale ape slah nyee , haha )

* maaf kan lah aku . kerna ku tk bisah temani tidur mu .
 * lupakan lah aku . jangan pernah lagi kau temui aku .
 kau  wanita terhebad . yg pernah singgah dhatiku .
 kau wanita yg teggar . aku mohon . lupakan lah aku ..
 sudah lah jangan menangis lagi . ku rasa ckup smpai disini .. 
mungkin suatu saat nanti kau temui cinta sejati .
sudah cepat lupa kan aku . jgan pernah ungkit masa lalu .
 ku takut keksih ku pon tahu kau prnah mnjadi simpanan ku *