bangun dipagi hari 
wah bagos kan aku ? aku selalu bagos
hahahaha . perasan nye lah .  uwek !

cm nilah . act aku bangun ni tk sengaja . tap aku maseh baring lagi kat katil ni ha
terbayang kan if suatu hari 6ti org yg kita syg pegi tuk selamanya .
tk kisah lah parents kah kawan , adk kakak abg blablabla
bf/gf korang jugak .
mesti sediy sangat . sampai nangis tk berlagu kan ?
mungkin ade jugak yg tk makan .
teringat kan arwah tu ?
aku tkde lah sape2 yg pegi . cuma trbayangkan saje .
sediy nye lah . tk tahu lah cm ne hidup aku kan lepas tu ? ( jiwang karattt ) haha
tk pe tk pe . sekali skale ape salah nye .
jiwang lah bestt . haha 

yang menyakitkan lagi bila teringat saat saat yg bahagia dengan dia sewaktu dia hidup .
oh ! tk tk ! takkan berlaku . 
syg korang sangat2 !
walau pun aku ade kasar dengan korang ke ape .
tetap korang yg terbestt .
tk tipu :)