cerita

السلام عليكم

lame menunggu ? kepada kakpah setia dengan blog aku ? haha :D
maaf yeh  lame tk update ni .. laptop lagi satu tu wat hal lah yang ,
masuk kilang .. da lah folio banyak dalam tu .. haihh . mencik ! ( = = ' )

act banyak juge bende i nk sembang ni .. tp sempat ke nk story kat korang ?
tkpe lah .. mane yg sempat je oke ? ngee ..

first ak nk cerita fasal ni haa ..
folio geo aku . eiii !! dsebabkan laptop rosak lah aku terpaksa hantar macam itu aje .
isi tkde tahu ? haha .. langsong tkde apo ..
hanya ade mcam objektif kajian .. borang slidik .. bla bla 
best kan ? pastu hantar terus .. memang ggal lh kan ?
yehuuuuu !!!!!!!!! =')
folio sivik ? sejarah ? ape cer pulak kan ??
esh .

ha .. ni juge cerite kali ini :

ehem ehem ..
aku pergi dinner ;)) bestt jugak lah ..
lia ade lah pasangan aku disana . wah gitu 
asyikk .. macam lah kami wat kat sane tahu ? 
makan makan dan makan ..
kate dinner , mesti makan kan ?
haha ..
kate ayoi , dia buaya ?
nk tahu ape ? ade lah abg ni .. name dia a*** .
kate nye hilang kunci motor tap cari bagai nak rak oh ..
sampai ke bawah2 dia cari .. haihh . cube lah cari tempat dia dduk itu aje = = 
kan senang .. lepas jumpe tu ,
nak nasihat segala .. ngek .. kate nye lepas SPM masuk U sane ..
amboii . baru PMR tahun ni ..
tp dh melencong smpai sane . hahaha 
a*** bagi no pulak tu .. senang nanti nk cari dea kat u sane nanti ..
ape bende lah mamat tu ..
dan dia tanya ' nama aku ape ? '
aku diam .. malas nk melayan . kahkah . hanya :)