aku suka meniru =))

hyepp ! duhai . korang , aku suka meniru niru . hehe
jangan marahh yehh ! ngeee . aku saje je wat toturial uhh .
sebab ramai yang tanya aku cm ne aku buat ni semua . so trpaksa lh kan .
its uke right ? .
and mesti korang menunggu mane lh nana ni tk story pape pon ?
haha kntoii sudehh . no idea . tkde bnde nk dstory kan . nanti oke .
kalau ade bnde yg menarik . 
wehhh ! sbanarnya pon aku engad nk masuk sukan tu . ape ni , 100 m ?
tp tkde kawan . tk best lh pulak .. maklum lh pemalu orang nye punn . werkk haha !
dh lame aku tk brsukan . nk jugak test power  .
apakan daya ~ ecehh .

time skolah rendah bukan main lagi . aktiff gila tahu ?!
masuk semua acara . power kan ? lalala . sekrang cm ni lh .
perut smakin besar . paha dh macam ayam . hamboi . gemukk lh tu !
dulu lari laju . skrang lari cm kura2 pon ada . entah lebih dari tu . makk aihhh ! tk boley jadi .
aku cakap saje mahu jogg , tp pegi nya tidak .
tkde sape nk teman =(  *ALASAN SAJE !!!!

bia lh aku gemuk pon . jnjy ada orang suka dh . hehe kbye =3I