bye bye karnival ='(

24 / 6 / 2011

disebabkan awak! sy tk boley pergi karnival .
arghhhhh ! tension nyee ~ eii . haha oke aku emo . baek ke tepi . shuhh shuhh .
sebelum aku makan korang . garang tk ? kfine tk garang . grr .
tkde lh , act aku trpaksa pergi p.pinang . saje jalan2 . hm dh lh sbtu ni ada karnival kat skolah aku .
bestt tu . tp tk boleyy pergi . hm sediyy nyee . waaaa ~!!!!

tp tk pe lh . kate suami aku ' keluarga lagi penting ' oke aku kene dengar .
thanks babe . hm , what ever sy sedihh awak . meh tumpang dda awak ni . nk nangis kejap .
soppp soppp . hm apakan daya . ewahh ! haha gila sediy ni . haha
pape pon kat sana aku kene happy kan ? tkkan nk masam . sbb tk ley gi krnival . haha
sangat lh th pape .

korang kat karnival sane tk maw nakal2 yee . happy selalu bye =)


25 / 6 / 2011


kjumpa lagi . haha . skrang kan i ada kat Park Venue Hotel . at kedah(sungai petani)
nk kata best tu , harus lh bestt kan . tp yg paling bestt gilak aku jumpa kereta fvourite aku ohh .
makk aihhhh cm nk menjeritt je suke suke !!!
sape lh tuan kreta ni yehh . nk je aku culik kreta ni . haha . terpegun ni .
wrna dia pon oke . cantik . hehe my mom kata kereta katak .
ha tk kisah . cantikk siottt . hee . tk terkata btapa menarik nyewww ~

oke sudah . nk cerita pasal hotel ni . dengar tau ? tau tau ? tk dengar rugi oh . esh esh . kgila .
hotel ni besar , tinggi gila ! dh sah gila lh wehh . aku dduk tingkat10 . power en ?
hehe . ade bran tengok bawah ? try terjun sini .
tu kalau putus cinta en . haha sengal betul . tp kat sini nmpak kreta comell tu tahu ?
jangan maen2 . peminat setia tahu . ahaha! love u ! muahh muahh ! ngee =D

smpai hotel tu jam2 pgi . perghh seram gila . sunyi tuh . pastu ada dua org mamat ni . botak licin .
haha . serram tengok dia . ingat orang jahat , tp pekerja kat sana =='
dh check in semua , masuk bilik . teruss baring2 .. wahh ~ lenguh satu badan asyik dduk je dalam kreta tu .
naek kematu                aku . ape ? haha shh .
lepas text dengan simucuk tu . teruss tido . tu pon lewat . dlam kol4 cm tu lh .
tk boleyy tidoww ~! huaaaa ! bangun awal2 , solat dlu mandi . baru pi makan kat bawah .
kenyang beb . perut tu tk yah cakap lh . fham2 sahaja maa . hehe :3

and lepas tu teperap je lh dlam bilik ni . walid pi kerja . sy disini on , tido , berendam , tengok tv .
okeyy borink . bye bye bye bye bye bye ~