bila nak baik sakit ni . haihh

hi . hmm tekak saya sakit ='( tk boley kira lah tahun ni brapakali aku sakit tekak .
aduhh . tk tahan . tu lh mulot laser sangat . haha kpadan muka aku kan ? fine .
tiap saat mengadu dekat ayoi .. kesian dia asyik dengar aku merengek . hehe manja tk ?
kau hadaa ? tkde lah , mengadu kat parents buat apa . bukan penduli pon*luahan.
thanks yeh strepsils , walaupon hisab2 awak tk elok jugak . tp dapat melegakan sikit .
dan dan sedapp ^^ suke ! setiap kali saya sakit tekak . saya akan hisab hisab awak !! werkk

baby baby , lidah i pon sakit tau . tk nak kiss ? oke gurau . haha !  kuat mencarot lah ni .
apa lah lidah ni . tk reti dduk diam2 , kan dh sakit . waaa ~ benci benci !
huuu .. sabar nana .. sabar .. lepas ni tk ley mmbebel lagi . suka lh to ayoi . haha kgurau lagi .
dh lah , semakin lame aku ada kat sini semakin mengarott pulak  . dh dh . thanks sbb sudi bace ini cerita yg tk penting . oke bye bye =)