dia datang lagi =D

assalamualaikum . ohoi , dia dh nk datang ni . tk lama lagi . tk sabar nyee . 
haha ckap je lebih . semangat , tp bila dh datang tu malas teramatt . oh mksud aku puasa !

faham gambar ni ? bukak besar2  . fahami . wekk :b

whh , lame tu kene puasa . sebula . *ckap supe tk prnah je kan ? . tkde lah ,
tahun ni kan saya sekolah pagi =D so larat pulak kan nk tunggu sampai buka tuhh ?
boleyy tercabut jantung . tk pon boleyy menangis meraung2 perut ksayangan lagi buncit ni . haha . boleyy lh aku tido dlam kelas time puase nnti*ktipu pmr . and saya rasa lah kan . mesti nnti saya asyik tido je . pastu pastu asyik baring , trperap kat rumah . kesian kan saya nnti . macam siput babi yg nk mati tu je . mesti ayoi kesian kan saya . hehe . bnyak betul pulak mesti saya ni . betul2 kesian ni kan ? haha .

kan hari ni hari jumaat . ustaz bagi lh ceramah serba sdikit kat surau skolah tadi . pasal puasa ni lah . haihh mengatuk dbuat nye . buat lawak bodoh pulak . geram ! and dia suka ulang bnde same . penad saya nak mndengar nye tahu . tido lagi bestt =D betul hape . tk nak ngaku pulakk . ggit baru taw . pape pon terima kasih ustaz 0'o . kau sangad baik =_= nvm . anda semua perlu tahu yeh yang puasa tu bukan hanya menahan kelaparan saje . so faham2 lah . yg mlot macam langsi tu , jage oke . astagfirullah hal azim*jujo sy pelat nk sebut tu . haha .

lepas tu pulak raye <3 hee . nak duit raya ! saya memang muka tk malu . jangan risau . saya slekeh :b haha . tkde lh . hanya bercanda . maksud saya , nk dtang beraya rumah kawan2 saya lahh :) nk makan laksa kedah ! kat rumah cik wani nih . hehe sedap sangat . sehingga menjilat hidung =3d *comel tk ? - lepas tu kan saya nk kumpul duit raya . tu pon kalau ayah , pkcik mkcik , nnek atok bla bla bla nk kasi . mklum lh saya kan dh besar . sape lh saya dmata mreka *sambil putar2 baju / muka sedih . saya harap sangat yg tahun ni buat open house . boley ajak ayoi =D hekhek . 

gua tk nak jadi ini mamat . gua nk diet bila puasa sama raya . dijamin kurus