15/8/2011 hary yg best !

heyyyyyy !! oke salam . huh penaddd ~ huaa gua baru balek dari sekolah oke . rajin kan .. sebaek hry ni gua tk puase ;D tkde lah gua rasa macam orang kbuluran . ni pon baru lepas gi selongkar dapur tu , hekhek ! kenyangg ! haha . jelouse tk jelouse tk ? kesian lue ! kbangge2 pulak . kene ganti jugak nnti ==' nvm . but tkde lah sedap sangat . setakat mam nuget dengan sosej cicah sos tk yah lah kan cakap . laen lh mam KFC ke .. fuhh .. caer aer liur gua dbuat nyee . and tkyah cite lah , sebulan tu bape kali gua mam KENTUCKY FRIED CHICKEN <3 its my favorite oke ? done ! yes dh lari pada tajuk oke . tbe tbe semak kfc nih . esh ! pape pon gua brbangga lah menjadi anak malaysia , sebab gua pernah rase meh kfc dekat medan . ceh nyesal sungguh makan kat sane -..-

next story , kat sekolah tadi iman gua tk kuat lah . habis gua maki2 . dduk pacak situ . tk boleh harp betul ! nak je gua patah2 kan dia . sebab dia baju gua kotor . shialan ! eceh maaf2 . gua dh malas mahu maki2 nihh . gua nk jadi wanita yg soleha . oke diam . hhaha . tkde lah , tiang kat sekolah gua tu . tk padan dengan karat , pastu mahu pegang2 gua punya baju . benggang betul . gua dh nyanyi ckup baek ok . gua nyanyi ' don't touch my bodyy ~~ ' hehe . habis baju gua . dari putih jadi wrna coklat2 ! sebaek org tk tuduh gua makan coklat . kantoi lah gua tk puase . ngee :) btw thanks lh karatt , esok luse gua tk yah pakai baju tu lagi . sebab baju tu gua kurang suke lah . besar tp singkat . tk rock lah kalau gua pakai ;D

nextt ckgu gua dngan kawan2 gua sekali rancang mahu pi rumah dak kelas gua . sian sangat . gua yg rock ni pon , boleh nk nngis oke tipu . gua sebagai rakan yg baek ni . gua tolong parents dia supaya kurangkan sikit beban family deorang . gua ade lah kasi sikit derma . tp tk de lh bnyak . gua pon tk mmpu nk kasi banyak . gua jugak sebagai rakan yg baik ni , gua dengar masalah yg dhadapi family to . gua terasa lah . gua yg macam ni pon , gua mrungutt . haihh ape lh nk jadi sama gua . ecehhh .. gua tengok rumah dia . but byase lh dduk rumah flat kan , tp flat to sangat lh tk trurus . lepas tu kan , mak dia cite lah pasal sakit dialaminye tuh . sedih bangattt deh ! anak dia yg bongsu pon sakit juge . ade masalah kat otak nye . pape pon anak dia yg to comel SANGAT ! tembab pp tu ! bulatt , nk je gua bawak balek . hehe =)

lepas habis tu semua , gua balek lah naek kreta ckgu gua . happy jugak lah . gua kan tk prnah trlibat bnde cm ni . smpai rumah je gua terus baring , and buat bnde yg gua crita kat perenggan pertama tuh .. so begitu lah cite nyee ~ btw gua dduk sorang je kat rumah . coz ummiy gua kluar lah dngan kakak2 gua yg bulat . pegy mana ntah , gua dh lupe pulak . hehe .

thanks yow ~ sebab rajin nak terus kan bacaan gua yg tk sberapa ni . peace :/



nota kaki : saje nk gune gua lue , baru rockk \m/