program hary jumaat ( 26.8.2011)


tumpang lalu sebentar . saya suke post entry , mksud nye saya suke bercerita . kan ? boleh dkire setiap hary saye post . sebab saya nk luah kan perasaan yg tk berapa nk happy or sedih ni katk korang yg bace blog aku ni . tu pon tk tahu ada org bace ke tk . haha btw aku tk kesah pon lah . jnjy aku yg dpat bace sendiri . kehkeh . hary ni kat sekolah , aku ada program hry jumaat gitu . konon nye salam hary raye . hehe tk sabar dh ni . raye akan mnjelang >_< nk makan sate . hee .

time tu ade motivasi dari anak pengetua . tajuk nye 'peluang kedua' kalau tk salah aku . kisah dia sedih awak . sebab ni benar-benar berlaku dekat dia . nk tahu ? dia dbakar hidup2 selama 8 saat . cube bayangkan ? ni sebab kecuaian . bukan maen mercun yeh . hahaah ! ade lh sebb trtentu . so dia ccat anggota . tp pinta . boleh buat calon suami kalau korang nak . ngee :D saye simpati sangat . hukhuk :'(

dengan itu saye kan suke snap ! so ape lagy brsama canon tu . haha . saya dngan anis jadi photographer nye . yg laen dok wat peace je . heyy saya pon ade juge jadi modelnye . jangan jelouse . tp saye tk cantik . nk buat cm ne . ecehh . rendah diri nih . hehe . aku happy sangat ! first2 konon tknak dtang skolah . sebab takot ramai tk dtang . tp bila smpai skolah tu . pehhhhhh ! ramai gile tahu tk ?! tekejot sangat . kelas kami ramai :) thanks sis .