31/1/2011


semakin lama masa berlalu , semakin banyak cabaran . kdang2 smpai aku sendiri yg trjatuh . mungkin ni semua dugaan yg harus aku lakukan . tp knapa seberat ni ? bia lh semua orang tahu , ' cinta ' bukan lah semudah yg kita sangkakan . keadaan dlam hati bukan lh serupa apa yg korang lihat diluaran . bia lah pasangan berkata kita yg tk mngerti . sebab itu yg tumbuh dfikirannya . walaupun itu bukan niat sebenarnye . itu bukan yang ak harapkan , tp itu juga lah yang selalu trjadi . ak bukan niat mahu tunjuk hal peribadi di sluruh dunia . ak cume berkongsi apa yg trcatat di hati ak sendiri .

bia lah juga org kata aku jiwang , dlu baget sweet but now aku sndiri yg jadi cm ni . ak mengaku kalah dlam cerita ni sebb aku dh tk larat , tp masih dianggap aku tk prnah mengalah .. its uke .. memang hati kata lain , aku dh tknak dera hati aku sendiri . cerita ni aku boleh sbar coz bukan kerana org yg ktiga . cume perangai yg tk prnah barubh . member semua kata ' kalau aku , dh lame aku putus . aku tk tahan laki macam tu ' ada aku pnduli ? aku tk kisah . selagi pluang kedua aku . jika smpai aku ulang ayat aku yg dlu prnah ak kata kan , memang tutup lh cerita ni ..

kalau dlu ..

ak lah segala-galanya .. sanggup bangun pagi , teman aku bila ak tk sihat .

tp skrang ..

aku masih segala-galanya .. cuma aku perlu faham dia penat . jangan ganggu dia tidur .

maaf kalau ada yg terasa . ini semua normal kan ? mungkin aku sendiri pnyebab semua ni . terima lah kenyataan jika benda ngetif berlaku . lupa kan segala yg telah dia lakukan pada anda :')

i'm still love you now ♥