gile tk sabar weh !

assalamualaikum ! eh cepat kan masa berlalu ? lagi sikit nk masuk bulan 12 . fuhhh . pastu aku dh jadi budak form4 . ok baru nk jadi yeh . eceh budak tu bangga sngat dia dh hbis skolah . benci tau ! malas layan . nak je tutup mulut dia guna bantal malam ni . HAHA jahat tk jahat tk ? ade brani ? ngee tk lah . actually , aku tak sabar tahun depan ! waa mahu sekolah dengan ayoi saye tu :D ha amek senyum smpai telinge . hehe ye lah , tahun lepas kan dia sekolah lain . bukan dngan nana pon . sedih kan awak ? :') its uke , nana faham .

nanti boleh lah nana gedik2 dengan ayoi . haha k baget sngat . cm nk lempang pon ade . jplagi masuk blik dsiplin pule . err takut . hehe ayat mcam tk prnah msuk pule . dh serik haritu kene tahan kat situ . dh lah aku sorang je prempuan . ngilu den . tahun depan azam baru lah . eh btw korang perasan tk , aku TERsangat lah bnyak post pasal bnde alah kejadah ni . senget betul . gile thap bapak gaban kan aku . oke sakai . siall lah tuih . haha baru pndai nk gune ayat lapok tu =..= *mcam lubang hidung org yg tengah baca ni . kahkahkah joke only :) watlek eh :)

kat sekolah pon nana tkde kawan . huaaaaaaa . sedih tk ? of course lah kan tidah . sebab korang tk faham . hmm . fine tk pyah lah nk buat drama kat sini pule :P ehh smbil tu nk kasi tau ni , yg esok aku ade futsal !! winkk . suke aku . tp takut lh tbe2 tk boleh prgi . haihhh~ risau sungguh . saje buat suke2 . dngan budak2 kelas aku . hee tahun ni cm aktif skit dngan budak kelas gua :D nk ikot ? jum dlam mmpi nnti . skrang tk ngantuk lagi . hehe . smbil brcerita tu , saya berbangga menghabiskan novel dlam masa sehari stengah . haha bertajuk ' bini aku tomboy ke ?? ' haha tidak . bestt kot kot kot . nanti beli eh sendiri . ngee . oke lah . lenguh sangat dh ni nk mnekan2 . huh boboyyy~