sharul a.k.a ayoi yg nakal

hallo . assalamualaikum . buat apa tu ? busy tk ? meh nk cite sikit . ok tadi buka fb . perghhh trkejut gila . ingat org dh hack fb aku tu . rupanya lelaki aku sendiri yg gatai2 . haha eii nak je cubit2 pp dia yg tmbam tu ;D boleh tk ?? hehe . geram sangat tahu tk tahu tk ?


btw kan kan , betul lah tu ♥ . akhir nye terluah juge perasaan aku . HAHA ayoi oke yg tolong . ' eii kantoi lah abg yg na jiwang ' err tu lah aku ckap kat ayoi . hee terlebih sudah . mcam stacy tk ? ceh tukar topic . tp betul apa , dia cantik kan ? suke aku . hehe kan best aku jadi dia . ewahhh berangan .

weh weh wehhhhhh . sebenarnya aku B.O.S.A.N faham ?! erghh ! tk tahu nak keluar pegi mana . nak kluar jauh2 pon tk boleh . hatoyyy . now pon tengah tunggu budak ni ha kate nye nk gi swimming pool . boleh lah aku santai2 sikit . hehe eh dengan main bdminton . cume tk ckup org je . haihhhhh . sape nk main nihh ? nk ekot ? tk boleh ! err damn nana ! haha fine bye -,-