dah lame kan?

hii hai sayang:P eh dah lame kan tak cite2. of course lah aku dh malas. hehe apesal? nak marah? kbye remove follow sekarang. ngee. tk lah. eh tadi kan, aku pergi koko. huh rajin sangat dh sekarang tahu. hii. dan aku pon dah tukar jadi KRS sekarang. shh jangan kasi tahu sape2 aww aww @,@ haha. dulu kan aku kadet polis. dan tadi kan aku masuk KAWADDDDDDDD!!! haha nk tercabut tumit kaki ni. haihh padahal baru latihan sengal. alololo kate lah aku manje cepat. kehkeh comel kan aku gelak cm tu? hii perasan. tap kite tahu, tu yang dalam aty awak tuw. haha.

tahun ni lah kali pertama aku aktif sikitt. rajin bebeno nye :D hii suke tau kene puji haha. hm cume satu je aku tk pergi langsung. ha permainan. aku masuk bdminton. tkde kawan oh nk pergi. sedihh~ nyesal pulak masuk yang tu. hii tkpe tkpe. yang lain ade lagi kan kan. cume takut perangai kemalasan aku dtang je. maksud nye, mesti ade lah hari yang aku nk ponteng koko. hehe. normal lah kan nenek? yang bace ni mcam pergi je koko tu? hii. btw letih shoittttt.

emmmmmmm, ha ade lagi ni! aku dh naik kelas. tp ciput je lah. tkde atas sngat. itu je yang mmpu aku daki :') sedih maa. pape pon aku bersyukur gile lah wehh. dan kelas tu slow gile juge. aku duk goyang kaki je lah. tk perlu buat nota panjang2 :3 aku jelouse! dengan farra. hm! hahaha untunglah dia dpat naik kelas yang dia mohon =') taniah. hm. nak nangis cikit. hee. oke lah. bye gemok! k aku yang gemok.