kesian kite taw

hai, assalamualaikum. eh awak nk bagi tk duit kat kita? hehe. kite nk beli nset lah. tp yes! kite tk de duit. cepat semua tunduk. mcam mana ni?!! kmpul? memang tk lah kan. aku dh lah boros. err how lah?? kalau beli nset 'Samsung Corby Wifi' tu, senang lah aku nk bukak fb. hihi. aku tk lah kaya mcam korang kan, hulur tngan kat prents je terus dpat sebijik. kalau mcam aku, kne perah otak dulu. huh sngat membeban kan. cepat lah kasi tahu! cepat! tp kalau ekot kan, tkde lah mahal mana pon. tk salah aku ade lah dlam rm299. yke? hihi aku agak2 je.

dan aku tahu bnde tu bukan dtang scara begolek atau pon berlari kat aku. kfine. kerja? haha tidak sngat lah kan. aku masih bersekolah. nak nngis sikit boleh? -.-v peace dlu. hihi. jngan nk mcam tu sngat lah kan 'afrina syahirah. alaaa tapi nak juge! kasi lah kat kite free :D mesti kite akan sayang gile kat awak. hehe! lepas awak dh bagi tu, kite terus cabut lari. dan tkkan jumpe awak lagi. hihi bahagia hidup kite -..-

btw kite tunggu je lah kan sampai dapat. tp dalam hati berhasrat nak curi duit kat bank berjuta2. pastu beli apa aku nak. haha! gelak setan sikit. haha joke ;) alamok, kite kan baik. tk mcam tu pon. cume yang penting sekarang!! aku nak nset tu juge!!! aaaaaa!!!! hii protes pulak.