kite kene bebel

hallo hallo. dngan kata assalamualaikum nana kemabali. aduhai kite kene dngar ceramah lah pulak. k korang mesti tahu yg hari ni skolah ganti kan? haha tk tahu lah pulak aku sebab apa. aku dngan mira, my cousin dh rancang tk nak pergi. tp my mom kate dh rancang sbb tu tido sbilik. haha tk lah. actually blik aku asyik blackout je. seram betul like gelap gelita. wuu~ sedih! macam hantu aku terbayang. kahkah. yg paling aku takut pocong. eh kesitu pulak. tp betul, sbb dia bungkus dn lompat2. haha tk penat ke?

tkde lah kene membebel lame2, just skejap tk tension dngar. haha. asyik tnye 'nape tk gi skolah?' hehe so sweet. risau sngat kalau aku gagal dlam plajaran. tkpe2. hari lain kite belaja elok2! promise syg :)kawan aku pon tk pergi, sebab tu aku pon malas lah. kesian sungguh. dlam hati memang nk pergi. tp tulah jadinye. dpat tido lebih skit. hihi sukenye. btw bosan kodd dduk rumah. tk tahu nk buat apa......

kalau tk jadi peguam pon, nak jadi chef boleh??? haha berangan.