2 in 1

ohooooohoiii ! ehem ehem . apa khabar ? sehat belaka ?
nana sehad saje oh . risaw lah tu . haha . okeoke
anda dah makan ? kalau belum . sila sila lah ye makan tu .
nanti sakit pulak ( baik kan ? )
hehe . ye lah skrang kan macam2 pnyakit yg ade kat dunia ni .
esh esh . ape lah nak jadi ye . ohoh =D
ini bukan ksimpulan yg aku nk cerita kan . saje je .
pndahuluan dulu tu . hahah . tkpe tkpe . hanya suke suke yep yep !

ni ha , mek nk kongsi dengan korang ni ha . tahun ni aku ade kene wat beberapa folio lah .
penad tu ade lah jugak . kusut , serabot , stree tu wajib ade lah . ( bende same ==' )
haih . sape tk serabot kalau banyak macam tu .
sivik , geo , sj , (kh)
banyak lah jugak . tp aku tahu , time U 6ti lagi bnyak kan .
arghh ! bkan mrungut . tap ... entah . haha
cehh . time kh tu . ckgu marah sane sini . grr . yg tk salah pon boley jadi salah . 
aduhaii syg ku . oke gila .
dsebabkan takot kene marah lagi . ak siap lah kan folio tu cepat2 . aku gune cmputer saje . malas lah gune tangan . penad . haha . best kan ? jlouse tk ? wee . ngade .
time petang balik skolah tu je . A datang rumah aku . nak buat folio geo tu .
siap tu siap lah . tapi . bila nk print kertas2 tu je dakwat print habis .
AARRRGGHHHHHHHH !!
haha tensionn tensionn .
ciss dikau . i hate u . time ni jugak u nak habis . da lah nk kene hantar dah . ouh !
hukhukhuk ='((
tkpe lah . i sabar sahaje . wlaupun i rase nk gigit je u ni PRINT TK GUNE .

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

shuhh shuhh ! kes geografi dan sj ttup . haha . pening --'
oke . kita buka kes folio sivik . i dah siap folio sivik . tap siap sikit je hehe .
ecehh . baru nak bangga . oho . dia terbahagi kepada beberapa sbenarnya . tap kene plih satu sahaja .
* perkahwinan * makanan
* tarian * pakaian * permainan
( dan sebagainya yeh )
aku eyh kami memilih pakaian . sebab mungkin senang je kod lah .
tu bagi aku lah . tk tahu pulak yg laen kan . lupe nk kasi tahu . folio sivik ni , buat dalam kmpulan yeh .
satu folio tap mark dea individu je . hee tu best kan ? yg laen dduk relax . 
haha tap tk kan trjadi tu yeh . dan aku lah ketua nya .
 cewah . bangga tu . ehem ehem . ekot cakap saya yeh . ahahaha
nk tahu sape kumpulan ak ? haha malu sy . eley ! gila .
lia , kakpah , syaz , anton dan boy . termasuk ak 6 org lah .
kalau tk reti kire . pandai2 lah yeh . haha
okey lah guys . nak out dh ni . hari laen kite sembang bodoh2 lagi taw .
bye bye nobita ku semua :)