cak cak !

heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy !
assalamualaikum :)
lame tk sembang2 lagi kan ? borink tk tengok blog sy yg tk update ni ? haha
mesti borink kan ? aku pon borink jugak gune blog ni ha  . hee . tk tk .
sy hanya brcanda kok . wee ;) tkmaw marah2 ye hunny .
i syg u SEMERAH BUNGA =D
nanti tacink pulak blog i ni . wee . tkpe2 . sekarang i update u yeh . jangan risaw .
' awak awak .. maaf yeh kalau dalam blog i ni ade maki hamun . tacink2 . macam2 lah .
dan ade juge salah ejaan kan ? ==' i dah cek banyak2 kali . tapi ade lgi yg salah . haihh .
u faham lah ye . i ni panas baran juge taw . jangan buat i marah . kalau sikit2 je tkpe .
i boley sabar . kalau tk i lempang u laju laju nanti . baru tahu ! haha
act , i tkde bnde nk story kat u pon . i just nak wat lawak bodoh sajeh . 
kan u borink . i nk wat u jadi bodoh cm i lah ni . hek . maaf maaf . bercanda saja . wekwek !
hatoyyy . ha nak tahu tk . tadi kan i maen bolah ( gune botol ) tau kat sbelah kelas i .
sebelah tu ade lorong laluan tuk jalan . tap i wat tmpat maen bola oh .
i maen same anton , boy , lia , iz dan laen2 lah . tkde lah ramai sangat .
bestt ohh . rugi korang tk join . hee . kami ni agak sengal lh jugak taw . try lah maen jugak kat sbelah kelas/pejabat dan laen2 . syokk uh . haha !
and paling syok kan korang . ade ckgu dsiplin lalu =') huh ! kecott semua .
budak2 laki yg maen same aku tu kene tarik telinga . hee kesian betul . i wat2 tk taw sudah .
cm tkde bnde brlaku pon .. baik kan i ? bla cm tu je ? hee .
i takott tahu . tu lah org kate . kalaw wat ssuatu . trima lah rsiko nyee =D

<3

pstttt .. haha korang ade lagi tk kat blog aku ni ? hee . engad dah tido . ye lah . kan borink ak nyee blog ni .. hukhuk ='( sediyy ni . tacink lah ! wah ! ak syok sorang sorang . grr .
hey hey !!  pelik betul aku skrang ni tahu tk . ade yg smbong dengan aku kat skolah .
tapi dia brani brani yah tegur aku di fb ! haha . bukan marah . geram je . ye lah .
bile tegor aku je . gedik sane . gedik sini .
eyuwww . hee gedikk tk ? sikit aa . haha . haihh ==
example nye macam tuttt .tuttt .tuttt .
hahahahaha~ haih gile . tk kire laki ke prempuan .
aneh deh . tp berguna jugak yg fb ini ya pak . mengerat kan silaturahim(betulkeakueja?)
yg paling aku tksuke lah kan . dea ingat fb aku ni tmpat meluahkan prasaan ? 
ahaa . ye lah . luahkan segala galanya . ' i suke u ' .. ' nak coup dengan i ? ' ..
wahh . sedap kan luahan nye ? tkpe lah . aku faham .
budak2 tu ade masalah sikit .

haaaaa ~~ mengutok lagi . i'm soryy . hee ;D
ini lah hobby aku . hekhek . tkde lah . sajesaje aje yep yep .
tkmaw terasa2 lah oke ?
yeahh ! gitu lah .
tk soh lah sediy2 oke ???????? 

yihuwwwwwwwwww ! <<<<<<<<<<<<< ?? entah .
tkde motif .
kahkah . aduh . ha ! korang wat muke blur pulak kan ?
ye tahu . ia agak macam bodoh .
aku tahu ==
shh . sudah2 . i tknak dengar lagi ape u nak kate .
cukup sampai dsini hubungan kita . hm !
hahah . aduhh . ape lah aku mengarut ni ? aku sndri pon tk faham . haih .
dah tahap gaban2 gile aku ni ....

<3

okey . cita laen pulak oke ?
tengok tk maharaja lawak ? kumpulan jambu ? minggu keempat haha .
kelakar dohh . cm bodoh2 je . ade ke jadi prempuan . tap lawakk lah dee .
sampai berair mate aku ni tahuu ?? aduhh .
penad pon ade jugak .. ktawe je . ade ke lawan2 lari tu .. haaa . sengal !
eyy . man pon lawak jugak tau , ni lagi sengal yop !
ayat2 yg aku suke bila man sebutt ..
* mass parjo =')
* udah kali keempat gua di kencingin =')
* waduh2 hp nya diletak didalam plastik =')
* sudah ditunggu di pekuburan .. apa ? bukan di poco poco . diperkuburan . ha ? bukan di kopi dandut .diperkuburan . disebelahnya ada padang . ei . bukan padang masyar ! lu ingin gua apain ??
hahahah ! aduhhh . gile betul . sumpah kelakar tahu ??
ayoo . kalau mahu selanjut nyaa . buka saje di youtube . oke ? daaa ..