السلام عليكم

sayangggg ~
saya tension ! esh esh . ape bnde lah .
jahat ni buat krtas math paper1 susah . babab nanti !
tahu takod . hehe geram nyee yok .
paper2 tu boley lah buat .
tap ade satu bab ni . belakang sekali ~
aku tkley buat . tk tahu *banggang ngek ! haha
kerekk nye aku . hee , ckgu dh kasi thu cm ne nk buat .
lagi tkk mahu dengar . kan dh kene .
nk tahu cikgu panggil aku ape ?
hee malu nyee .. hee =D
( bodoh sombong ) werkkkk ~ wkaka .
act aku tk faham ape ckgu cakap . sebab tu aku wat bodoh je .
hee , nk kutip krtas tu baru aku buat semula .
maaf lh cikgu . ngee !
* nanti saya dengar cakap cikgu . haha !
yg laen tu boley lah .
ade juge aku tinggal . dalam 3 soalan .
tk tahu hm sopp sopp ='(

syaitan :  haha ! its uke nana , kau gagal pon parents kau tk marah .
malaikat : tkpelah . awak dah buat yang terbaik . lain kali buat betul-2 .

eyy ! sape cakap tu ?
hahaha ! power kan ? werkk :b kau tkde  !
*sengal

bila masuk aje paper1 .
perhhhh ! senang gilaa ! *lawannya =='
senget betul lah . aku yg tengok krtas tu pon dh senget .
cube kau pulak yg tgok .
tk tahu jadi ape . hehe
kau yg pndai tu jangan tengok . 
dh tahu , senang lh kan bagi korang . jangan baget . diam !

dan exam sebelum ni oke lahh .
bm oke , geo ? haha !
jangan tanye . tk nak kasi tahu syuhh syuhh ! =)) ( susahhhhhh ~ )
* bodoh 
tap ade satu masalah yg telah memakan aku sendiri .
bukan kerana aku , tetapi menjadi mangsa .
punca dari aku ! hekk-2 . aku dtangkap .
itu salah dia lah ! aku tk kasi pon jawapan . grr
up tu u lah . malass nk layan .
pegi lh maen jaoh2 . amek lah dia .
tp jangan buat hilang . haha !
aku amanah kau !
3 jun ni baru aku amik yehh * kene rampas . ap yg kene rmpas ? ape ape ?
haha kau blur . T700 saya lh !ape tu ?? 
ntahh . ngekkk !! sony ericsson saya .
sony ? bnde ?
banggang nmpak ehh ! tu pon tk tahu keh ? cacat .
nset kesayangan yg comel lagi hebad dalam hidup penuh cabaran yehh ~

dadaaa . salam . muahhhh ! tc =)