sangat menyakitkan =')

assalamualaikum

ini lah yg dinamakan lumrah hidup . yang dicinta tk drestui , yang dbenci itu lah yg trbaik .
kisah ini hanya aku saja yg tahu . ia amat memerit kan .
dan ayat-2 sakti tu masih brmain dlam fkiran aku . kenapa yeh perlu diluah kan untuk aku ?
 kenapa yg lain tidak ? dia lh yg terbaik . tapi dia jugak yg tk dkenang dhati anda .
 kenapa yeh cm ni ? memang sengaja buat aku merana . aku tk sanggup nk kasi tahu dia .
 sebab aku tk nk dia sediy . aku hargai ape dea buat untuk aku .
oke oke . aku faham kenapa anda buat cm tu dekat aku . mungkin sebab aku masih study . right ? its uke .
 aku faham . tp cakap perlu berlapik . jangan hampa kan hati aku . aku sediy .
tp tkpe , ake dpat brthan . ini kisah hidup aku . aku harap bila aku dh betul2 dewasa nanti . jangan halang kehidupan aku .