ceritara seminggu bercuti




5/7/2011
now kami bertolak ke terengganu . dengan membawa 2 orang cousin .
yg brnama syarafana shazwina dan titihani wahida .
sempitttt mati ouwww ! yelhh kami adk bradik pon dh sempit . tmbah lagi 2 org .
haha ~ cm ne lh kn ley cm ni . btw naza kodd . tetap sempit .
tk boleyyy nafass . hahahaha ! teteap boley tido . krohh . hee =))

cm byase lh . singgah ke kemaman sebentar . penad kodd nk drive .
tulahh tknak kasi aku bawakk ==' werk ! lesen tkde . menggatal . wee .
turon je kreta . mengapa bah ! panas wokkk ! dh lh pakai kaen . ecehh *sopan .
dalam sejam jugak lh stay sane skejup . baru lh gerak semula ke kuala terengganu .
engad lagi tk belah siapa ? kan hrytu aku ade kasi tahu .
kepada sesiapa yg stay sama blog aku je lh . muahh ! *kpd pminat , haha
oke belah ummi ( my mom )

tp sebenarnyaaaaaaaaaaaaaaa kaki aku lenguhh ! ouhh ~
dduk tk gerak-2 . siap berangan lagi tahu . wee . suke suke ! smbil tu dengar lagu .
hm but syg kan . tk dpat bawak T700 aku . siallllll !! 
sedihh T_T soppp *emo  its uke . bukak sekolah aku tuntut . sabar sabar .
cukupp ! tk mahu crita pasal ni . menangis nanti .. hm ..

mase ni juge awak sakit . sy jauh ni . tk dpat teman awak . semalam sy mnagis 
sy dengar suare awak tk larat . awak tk mahu lh cm ni .
awak kan kuat . jangan buat sy cm ni . sy nak balekk ~ nak teman awak .
sy tk nak dengar suara sediy awak . kenapa macam ni ? hm ='(
kalau boley saya nak jage awak skrang . teman awak . suapkan awak . 
dn buat segala-2 untuk awak . supaya awak sehad semula .
saya minx maaf sebab tk boley nk rawat awak . sy betul2 rasa kecewa . hm .
saya harap awak cepat sihat yeh . engad saya selalu . tk maw buat bukan2 . kalau ad pape .
awak boley text saya . jangan risau . saya selalu akan teman awak . tk kira kat mana saya .
nanti saya balik . saya akan masak untuk awak SAYANG . tunggu saya balik . love u .

sediy kan cerita aku? hm . begitu lh kisah malam tadi .
sediyy sangat . rasa nk menjerit saje . hm . harap dea sembuh cepat .
kan ? aminnnn !


yowwp ! tadi saya pi kutip daun inai .
nak pakai .. bukan maen semangat lagi taw .
tp sebelum tu kene minx izin dlu dengan my husben 
ye lahh . tkot2 dea marah . kate nyee jangan pekatt ! haha .
memang tk pakai pekat pon coz penatt ouh nak tunggu . cam pengantin gitu . wee =D


belahh petang pulakk . saya bersama budak-2-3-4-5 haha .
serbu padang . konon nyee maen bola lhh . yeww ! semangat !
maklum lh tk prnah maen bola . hee ;))
tibe-2 . ouchhhhhh ! my cousin jatuhh . adoyy . kaki dia lebam dee .
jatuh dlam lecakk kan . pastu terus nanges . uwekk uwekk ='( ngee


pape pon sy HAPPY =))
*sediyy ayoi tkde ='((