suke suke pasti suke


haha ! korang ade nmpak tk perkataan ni atas kat sebelah kanan blog aku ?
ade bace ? hee . saje je tuhh untuk pengatahuan korang .
keh keh keh ! kalau dh bace tu bagos lah . korang yg terbest . haha
tu ade lh perkara yang aku suka . mybe ade lagi kod bnde yg aku suke buat .
tp aku tk sedar kodd . hee . mampos lhh korang nk kate ape .
ini blog aku . aku punya pasall lah . kn dh kene marah .

yehuu ! best tk bace wajib suke soalan
mesti penad kn lidah korang tu ? wee kesian nyee dea yeh .
tkpe lh . jnjy korang tahu kan serba sdikit pasal aku ?
pandai pon . syg ni ! ngee . syg kpd sasiape2 yg bace je lh . werk :b 
ecehh . tp kntoi pulak deh . tkpe lh . aku mmemang suke malu kan diri aku .
* tk kesah

act aku tk tahu nk buat ape dh ni . sebab tu saje suke-2 buat cm ni .
yg borink dgan blog aku tu . maaf lh ye . aku tk sehebad mane eyhh .
wah nak emo pulak en . ngade betoi .  aku tengok blog dak2 laen 
semua cantik2 ohh . jelouse niy ! huk3
cm ne mahu buad yee cm deorang soalan jangan lhh kdekodd =))

Photobucket

hari ni aku keluar bersama my ummi sama kakak and adik =='
pergi maen bowling . bukan kami je tahu . bersama kawan2 ummi juge . 
bestt taw . maklum lh . dh lame tk maen . oho !
habis kuku aku taw ! sakitt nyee . dh tk cantik luv
first tu bukan maen lagi . dh game kedua . maen cm ape saje 
penad ngek ! nk putus tngan aku yow

bukan tu saje taw aku buat .
aku snap2   juge ! suke suke ! wlaupon tk cantik . ngee
ade gambar tu . nanti aku upload kat fb =)
kat sini tengokk lh cm ne . tap cm tknak saje . haha ! kesian .

and maaf   ayoi . saya tk text awak hary ni . sy busy . 
malam ni sy teman oke ? 

* coppppp  ! dh dh .
tadi iklan saje . yelhh . muke korang pon cm borinkk dh .
kesian korang kan . tkpe lh . gi lh bace blog orang laen .
its uke sad bye