masa muda muda

hi , hallo how are you ? dh makan ? diet ? ecehh , haha gemuk tu cute ape .
betul tk tipu . macam saya tahu . ngee perasan bebeno lhh . tp knyataan :3 oke sngat perasan
buka tu sbenarnya nk cerite *cecite cecite . nk tahu ? ade lahh . 
agak best . agak borink . agak agak lh . haha bodo 
eii , aku tk faham lh nape aku selalu masuk air . tk cm sekeh je . kan kan ?
meluat org tengok nanti . tk matang2 *wuuu~
nvm

malam tadi kan , afifah adk aku suroh buka ckgu eizwan danuri punta fb .
 dia bekas ckgu at skolah rendah aku dlu tau . ewahh engad lagi taw . jangan maen2 . haha pdahal brape thun je pon tinggal kan skolah tu . dh kerek nk mmpus . ' what ever '
rupa2 nya banyak betul gambar aku time pergi kem . haha malu wokkk!
dengan tudong labuh nye . waaaaaaaaaaa !!! haha geram betul ckgu ni pi letak ==
pape hal comel :) hee tidak . hitam pulak tu . eii geli .
selekehh nyee . 

babi lh ram =='
lihat lah aku . labuhh kan tudong aku . ewahh baik nokk !