miss you


miss u awak <3 
tu je nak cakap . sudah2 . pegi post yg laen . haha ! tkde lh .
haihh~ bila nk jumpa ni . bilaaaa ?! bila ?!
ohhh ! dh bertahon2 tk jumpa . last jumpa masa form1 kod *tipu 
hee . nanti ada masa kita jumpa lah . bukan susah mana nak jumpa pon . 
cuma tu lh , nk kluar tu malas . tkde sape nk hantar . wuuu ~
its uke lh . kalau tk jumpa pon bahagia juge . dont worry beb .



tengok dea puji aku . haa kau ada ? tkde kan . baget lh aku .
kita harus lh berbangga bila seseorang itu memuji kita . haha !
lagi2 dari mr.LOVE kan ? whh . 
tp memang aku agak perasan sikit lh . kesah pulak kan .
btw , awak pon baek . jangan risaw saya baek banyak . adil kan ?
alololo . nanti nangis pulak mucuk saya ni . hehe sudah2 .
semakin lama aku rasa cam masuk air lh . sabo je lh 
daripada aku merapu2 . baek diam kbye