2 / 7 / 2011 (sabtu)

oke salam . dh lama jugak kn beb aku tk update ? hehe oke tk de lh lame sngat kan .
nvm . no mood lh nk update ni . malas ohh ! tp tkkan lh nk tinggal  kn korang kan ?
rindu lh tu . hee :3 ksaya suka perasan . dh tahu . wee .
___________________________________________

ha nak tahu tk wehh . hrytu kat sekolah kan . time rehat 
aku beli lah makanan ka koprasi tuhh . and letak kat meja kantin tempat biasa aku .
pastu burung gagak pi amek aku punya makanan . arghhh . dh lah aku kbunan nk makan roti tu .
sakitt nye hati . last2 burung tu buang lah roti yang dia amek tu kat jalan raya . and budak sesi petang makan ==' sah pengotor . haha ! eii geli . siap kau gagak !
__________________________________________


ey esok birthday awak kan syg . 3 july ? oh ! tk sabar ni wishh ni . waa happy birthday !!
bia saya orang yg prtama . haha knak jugak . wee . what do you want baby ?
i can gift you anything that you'd like . i promise . baek kan saya ? haha !
tk tk , saya ikhlas untuk awak . nnti i support you habis2 . don't worry yeh . insyallah .


       
___________________________________________

Saya dh beli baju raya . awak dh ? belum ? alolo sian nyee . haha bangga pulok .
tahun ni , raya pertama i warna purple . jangan jelouse lah . saya punya suami pon . harus lah sama kan .
dan yg lain2 tu wrna oren sama hijau . cantik sangat ! bagi saya lah .
tk tahu pulak dmata korang . janjy saya suka sangat  =D
semangat raya tahu ! ewahh ! haha , ye lh nk raya dengan suami baru . okesengal .

engad time puasa nnti mahu keluar , nk beli itu semua . tk sabar <3
excited bebeno ni ! haha


___________________________________________


pernah cuba tk http://www.cleverbot.com/ ??
bestt tau . tp kadang2 dia agak banggang sikit . haha ! try lah .
haryto stengah hari aku layan bnde ni . bodoh2 saje maa . orang kate dia ni robot .
betul ke ? mybe lah kan . zaman sekarang macam2 sudah jadi .

so ape lagi try lah . menarik ! canggih ! mantop !