jangan jelouse :3

heyy you ! waitt ! relax , meh baca post aku kali ni . hehe =))
saya happy semalam ! hry ni saya ponteng skolah . haha oke sy pemalas*tahu . daaa ~ ada sebab orite .
saya dh tengok cerita ni . jeng jeng jeng ! semangat yeh . lagi2 dengan <3 


kelakar crita ni kan kan kan ? oke korang tk tengok lagi . werkkk ! hee sy baget :b
ye saya juga tahu , yg saya ketawa tk ingad dunia . haha ! macam puntianak .
agak sengal wehh . si AMY ni pulak , comell sangat2 ! nk tahu yg mana ? tuh tuh !
si kecil molek ni ha , pandai betul . agak2 sebab dia yg boley buat org ktawa .

ada peminat saya <3 oho . tp dari temulak , jadi arman yg cm tu . haha !
tk tahan aku tengok . huh berair mata . agak2 sengal lahh . dlam cerita tu kan ,
dia suka sangat pakai towel . eii tk malu . hee , yelah . dunia dh maju =='
dh dh , tkmau kutok pminat saya . wee . awak hebad =D

sangat romantic ! hee . 
first kelakar sangat . bila last2 sedihh sangat . tp dalam sedih ada lawak dia . ha cm ne tu .
so , yg belum tengok to . cepat lah serbu movie berdekatan ! 
sumpah tk menyesal kalau pilih cerita ni . bawak lah org yg trsayang ;) 
<3 <3 <3 <3 <3 <3
hanya saya saje yg tahu . haha shhh ! kalau nk tahu best ke tk , ye lh kan tk caya cakap aku . eii .
geram betul . baca lh sinopsis dia . tk faham2 :b tk marah eyy . hee gurau2 .

Arman (Shaheizy Sam) merupakan seorang pesakit yang percaya dirinya menghidapi penyakit autisme. Dia dijaga oleh ibu (Kartina Aziz) dan ayah saudaranya (Alex Yanz) selepas pembedahan. Dia dijodohkan dengan (Shasha Zurazie) atas pilihan ibunya. Satu hari, Arman diperas ugut dan kehadiran Amy (Mia Sara Nasuha) menyelamatkan Arman. Sejak hari itu, mereka berkawan baik sehinggalah hal persahabatan mereka diketahui ibu Amy, Shiela (Lisa Surihani). Shiela berang dan melarang Amy berjumpa Arman. Mengapakah Shiela berbuat begitu? Segalanya terjawab dalam filem romantik indah lakonan mantap SHAHEIZY SAM, LISA SURIHANI, MIA SARA NASUHA dan BRONT PALARAE di pawagam.

bye bye salam . peace yoww !