budak pemalas ='D

huaa . dh dua hari aku tk prgi skolah . esh esh . apa nak jadi lah . wee .
tkde lh . act hari isnin aku bngun lmbat , and lagypon aku tk sihat oh . and hari selasa ni pulak 
ada sukan kat stadium tuh . aku nk pergi ? dengan panas2 ?
omg , tolong lah . oke ayat agak kerek . haha . kesah pulak ? =='

saya sorang je kat rumah ='( wuuu . tkde sape ke nk teman saya ? waa~ emo lebih .
em , ayoi kan pergi skolah . rajin je dia kan ? tengok lh awek dia sape . haha
lagy pon dia sekolah saas oke . jauhh . tk satu skolah dengan saya nihh ! geram !
haha . its uke lah . jauh dimata dekat dihati . ewahh . dia kata*
tbe2 citer pasal ni . rindu dea lh tu nana ni . huuu ^-^

sudah2 . saya cuma nk kasi tahu yg JENTAYU*jingga akan menang ! haha ! jangan jelouse yeh .
maksud saya , rumah sukan saya tu lah . kan hebad2 belaka =) 
saya sokong anda semua . don't give up . okeyy ? go go go ! ecehh . semangat ni .
nnti kalau dh menang . saya bagi hadiah kat korang . oke tipu . 
dh brturut2 kott jentayu menang . dsebabkan saya lah tu . dh tahu , oke tipu lagi .

eyy . ada satu rahsia ni . tkde lh  rhsia sangat --' hee
yg yg yg yg hary ni saya bangun awal ! ayoi kejut kan ^=^ suke suke ! jam 6 pagy . awal kan ? haha !
byase nye saya bangun kol 6.30 sebb tu saya kata saya bangun awal . ngee .
saya bukan maen rajin lagi gosok baju skolah awal2 . smpai tk ingat hry ni pakai baju sukan =='
lepas tu saya call amelia . nk tanya dia pakai baju sukan ke tak . macam ni :

budak cute : wehh comey , kau pakai baju sukan ke hari ni ?
amelia : hari ni tk sekolah lah .
budak cute : ha ? apesal pulak ? tk faham sungguh .
amelia : ye lahh , kan hari ni final kat stadium . so , kau tk pergi kan stadium . tkyah lh pergi skolah . skolah hri ni , ganti dengan pergi stadium .
budak cute : ==' ==' ==' =='

sebab tu lh saya tk pergi skolah . macam dekat atas tu saya kata kene pergi stadium .
haha , cm bodoh kan ? sebaek tk pergi lagi . kalau tk dh malu . waaa ~ hu selamat .
tk ley bayang kan lah . kalau saya pergi dengan pakai baju sekolah tu . beg berat2 . haha !
terus amek tong sampah tutup muka . hee . sangat lh sengal yeh kawan kawan @@'
pape pon terima kaseh banyak2 ye amelia syg oi . mesti semalam dia marah saya sebab tk pergi sekolah .
hehe relax yeh mkcik . wee .


bye bye muahh =*