selamat tinggal

 nk emo nih . gerenti sedih , yeh sy tipu . hee
saya rasa kan . mulai sekrang . saya tk nak guna facebook lagi . saya sudah fade up .
macam2 yg brlaku . dsebab kan fb ni kan ? serram jugak . hee
so , thanks pada sape2 yg sudi add , comment gamba tuh . korang baek :)


tengok tuh . ramai kan kawan saya ? 2231 . ada lagi org add tu , tp tk sempat nk app . maaf yehh .


ni antara nya gambar2 saya yg ada kat dalam fb saya . tk de lh banyak sngat .
tp cukop lh untuk kenalan . kan ? hee . gambar saya semua baget2 . hodoh . yekk yekk =)


ni pulak org2 yg baik hati , yg sanggup mengisi masa nye tuk comment , like gamba saya . hu terharu pulak :')

saya tk jnjy lh , yg saya tk kan buka langsong fb saya ni . mungkin thun depan ke baru bukak .
yeh ? tk mau tunggu saya lagi . haha ! oke perasan . ade hal just diblog saye saje tau .
sayang awak semua . salam .